Ingen bra dag... | uppdaterad

.. i alla fall inte än så länge.

För det första har jag sovit bort halva dagen. Fast det kanske var bra med tanke på att den inte är bra...

Sen skulle jag fixa frukost och kände att jag skulle vara nyttig. Ställde mig och skalada kiwi och banan för att göra en smoothie. Då råkar jag välta ut alltihopa på govlet. Sista bananen också. Och sista youghurten. Efter mycket kompromissande så fick jag i alla fall till slut ihop en smoothie, som dock blev mer som en milkshake...

Smakar.

Mm, det är ju inte det godaste jag smakat men ändå rätt okej. Sätter mig vid datorn och dricker den.

Då råkar jag välta ut den med! Jag hann bara dricka ett par klunkar ju!!!! Det rann ut över heeeeela golvet, mig, stolen och lite på tangentbordet.

J-a k-k f-a h-a h-e (svordomar)

Jaha, så här sitter jag nu. Magen skriker efter lite föda men jag har inget hemma. Suck suck suck. Blir en knäckemacka ändå tror jag. Hej så länge... och ursäkta för inlägget. Senare kommer mer bilder från i fredags! :)



Uppdaterad: HELVETE!!! Det blev liiiite kvar av smoothien förut. Men kan ni gissa vad som hände med den då?

Jo, självklart spillde jag ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0