L´Oréal Professionnel - absolut repair

Åh, ni anar inte hur gärna jag vill ha det här shampoot. Det kostar 399:- på bangerhead. Kan låta som mycket pengar.. men då får man tänka på att det är 1500 ml i flaskan, alltså en jävla massa shampoo. Sen behöver man ett "pump-tryck" till varje tvättning. Vilket betyder att den räcker i fleeeeera fleeeera månader. Kanske ett helt år, eller mer.

Skillnaden mellan affärsshampoo och frisörshampoo är att i frisörshampoo så är det mer shampoo i flaskorna medans i affärsshampoo är det massa vatten som spär ut shampoot. Man får alltså mer för pengar av frisörshampoot eftersom man inte behöver lika stor mängd när man tvättar håret.

Och då om man börjar räkna.. jag köper affärsshampoo ca en gång i månaden. Då kostar det cirka 30 kronor. (Lite beroende på vilket man köper...)
12 (månader) x 30 (kronor) = 360

Och då de 39 kronor det skiljer upp till 399 kronor kan jag leva med för man får så himla mycket friskare hår.

Tänk om jag hade 399 kronor över............................

(Direktlänk till shampoot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0