Lite typiskt mig?

haha, jag bara måste skratta lite åt mig själv.

När jag stod där nere i tvättstugan och skulle slänga in den sista maskinen tvätt så upptäckte jag att maskinen bara blev halvfull. Tänkte noga efter ifall jag glömt nåt där uppe men nej, det hade jag inte. Tittade mig omkring och sen ner på mig själv. Såg att kläderna jag hade på mig (en grå mjukisdress) passade perfekt in i maskinen.

Så där ställde jag mig och klädde av mig kläderna. Stod där med bara t-shirt (en size för liten) och stringtrosor tillslut.

Då slog det mig att jag faktiskt kan råka träffa någon på vägen upp. Snacka om pinsamt då. Hur förklarar man det liksom? "Näe, svettades nåt förbannat.. näe, men det är ju nakentisdag!? Inte? Hepp..."

Virade in mig i ett blött lakan och smög upp. Fort som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0