paket

Nu ska jag ta mig in till duschen och tvätta av mig. Älskar att duscha! Skulle lätt kunna stå där inne ett par timmar. haha, sån är jag... Sen ska jag göra mig i ordning lite. Fick brev från posten idag med att jag har paket att hämta. Gud så glad jag blev! Kan ni gissa vad det var? Något som jag skrev om i förra veckan, ni kanske minns? Så, det ska jag göra. Sen fixa med det. Jag hoppas att det inte är alltför komplicerat bara. Jag som är noll teknisk liksom.

Ja, då vet ni att det är nåt som har med teknik att göra.

Ikväll ska jag ut på promenad med en person. Tror jag i alla fall.. vi har inte pratat om det sen i början av veckan då vi bestämde det. Hur som haver.. Jag ska väl ta och hoppa in i duschen nu. Vi höres! Puss & kram alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0