tjosan!

Morrn alla!

Sovit gott?
Jag kan fan inte lyckas sova gott alls alltså. Det måste vara min säng det är knas med. Fick inte sova färdigt heller.. någon ringde från hemligt nummer på mobilen.. men det ignorerade jag lite diskret. Men så ringde det på hemtelefonen istället. Det kan ju bara betyda att det är någon jag känner rätt väl. Alternativt att det var fastighetsservice ang boxen. Kände mig plötsligt tvingad att svara.

"Hej! Jag ringer från fastighetstjosan"
(han sa inte tjosan....)
"Mm, hej!"
"Oj, ringde jag och väckte dig nu?"
"Mm, det gjorde du faktiskt..... men det gör inget."
"Nej, det är väl en sån sovdag idag kan jag tänka mig."


Vad är en sovdag?

Aja, han sa i alla fall att jag själv får ringa till bolaget som har boxen och prata med dom. Skit. Också.

:(

Jaja, får väl göra det sen då. Först blir det en dusch. Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0