awesome

Hej! :)

Varit iväg och jobbat ett par timmar nu. Awesome med lite extrapengar. Alltså, jag vet att jag skrivit det förut men jag måste skriva det igen, jag har väääärldens bästa arbetskamrater. Roliga, så jag har typ skrattat konstant ikväll. Fick en skrattattack efter vi stängt så jag fick tårar i ögonen. Ni vet hur det är, när man vill sluta skratta så blir det bara värre. Visade min allra mest seriösa sida där. :P Jag tror vi skrattade så att en del kunder i början av kvällen trodde vi var alkoholpåverkade, vilket vi såklart inte var... men ja.. haha
Så kom the gang förbi med. Linda, Mange, Henke, Kim, Robin.. hm.. vet inte om det var några fler. Jag bad dem dricka åt mig med så det hoppas jag att de gjorde. Kanske var därför jag blev så fnittrig. hehe

Nu är jag som sagt hemma. Har en stor påse med nybakade bullar, mackor och lite annat gott med. Efterfest hos mig eller mina vänner? ;P
Min finaste kommer snart hit så ska vi nog se en film..... och äta bullar. Jag ska i alla fall dricka lite vin, han tar nog en öl. Åhåjaja.

Gud vad jag är lycklig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0