lättlurade jag.

På väg hem från jobbet idag. Väntar på grön gubbe vid övergångsstället. Bilarna stannar in och jag ser att det är rött ljus för dem och med andra ord snart kommer bli grön gubbe för mig. Börjar gå över gatan.
En kille i ett killgäng drar tag i sin kompis, tittar åt höger och skriker till, som om det kom en bil. Jag får hjärtsnurr och hoppar till. Mina ögon blir stora som tennisbollar.
Killen pekar på mig och skrattar hånfullt.

haha.

Ja, jag gick på den.

Nej, det kom ingen bil.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyfan!

Skulle nog fått hjärtattac:O



Nu e ja jobbigt positiv: Jag e glad att det inte var en riktig bil!!

2010-04-14 @ 22:33:36
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0