nästan nytt besöksrekord hos Sanondra idag

Hej finisar!

Jäklar, kollade in i statistiken idag och idag har den gått rätt upp.
Undrar varför. Skitkul såklart!

Var kommer ni ifrån? :D

Jag känner mig lite halvkrasslig idag. Har lite ont i halsen och känner mig febrig. Ska ta mig en alvedon och lägga mig tidigt har jag tänkt. Måste ändå lägga mig tidigt eftersom jag ska upp imorn och jobba klockan 05:15. Börjar då alltså.
:P Intressant. Kommer vara död i morgon efter jobbet. Slutar klockan 13:00 så blir väl hem och sova en stund. Även om det bästa nog vore att hålla sig vaken.

Anyway.

Ska ge er svaret till min tävling strax.
Lovade ju det igår men glömde visst bort att skicka in. :P Måste mobilblogga in det eftersom svaret står i en bild som jag har på mobilen.. och orkar inte leta upp sladden.

Men strax, lilla Magnus (som påpekade att jag glömt...) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0