Onsdag

Onsdag...

Jag är så besviken. Jag hatar när folk är *******. Fan, är man ******* så ska man inte ha ett förhållande. Så tycker jag.

Jag sitter och väntar på Mr. L som jag tror kommer hit ikväll. Känner mig väldigt trött idag eftersom det inte blev mycket sova igår, det på grund av det jag började detta inlägg med. Jag vill inte säga för mycket... men jag är bara så besviken. Och ledsen.

Ikväll har jag i alla fall kollat på Grey's Anatomy. Dör halvt när jag missar det. Så därför bäst att inte missa det.... vill ju inte dö liksom.

Farmor och farfar var hit idag med. :) Fick ett bäddset till sängen och pengar. Tack så mycket, igen! :)

Nej hörrni, min hjärna har redan somnat. Borsta gaddarna nu och sen sova. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Mm börjar bli bättre.. usch.. ja nåt konstigt med baksmällan vart d iaf:S



Vet att det är en uttjatad kliché.. men det e folks förlust helt och hållet! Är oxå trött på det..

2010-04-29 @ 11:24:05
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0