Påsk 2007

Åh, minns denna påsken så väl. Jag hade flyttat till Göteborg då men var hemma på besök. William ville gå påskgubbe och jag tvingade med Kim. Tror inte han tyckte det var så tråkigt när vi väl kom ut.


Fina William som jag sminkade till påskgubbe. Kim skulle absolut inte vara påskgubbe.. minns dock inte vad det var han ville vara. Arg skulle han se ut i alla fall. Söta som få!

Så hade de målat en massa påskbrev som de delade ut till folket vi knackade på hos.

Fina Wille.

Så hämtade vi min kusin med. De fick trängas i vagnen när de inte orkade gå. Naw, sååå söta!

Kommentarer
Postat av: Lorik

awwwwwwww how cute~~

jag saknar svensk pask...we dont really do anything here...I mean besides my Armenian traditions...Easter is not as fun as it is in Sverige~~

2010-04-03 @ 23:34:05
URL: http://hellololo.net
Postat av: Moster Sari

Åhh va söta dom var de små.



Hoppas att du haft en bra påsk Sandra.



Kram moster

2010-04-04 @ 23:22:05
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0