påskmiddag hos f & f

tja tja!

hemkommen från farmor och farfar för en liten stund sedan. Eller ja, några timmar sedan. Har varit lat och inte uppdaterat förens nu bara. Hos f & f bjöds det på smarrig mat i form av lax, sill, tacogratäng, stek och lite annat. Är fortfarande proppmätt.
Snodde med mig en liten låda med tacogratäng.. hehe

Träffade mina tokiga kusiner också. Femma och Felin. Hahahaha, gud så jag skrattade när Elin berättade att hon brukade kallas för Felin.

På vägen hem stannade vi förbi pappa där jag hämtade massa roliga saker som jag kan sysselsätta mig med i dagarna (och ett lååååååångt tag framöver). Ska visa en bild... eller flera sedan.
Nu ska jag städa lite här hemma så jag gör mig förtjänt av en av de roliga sakerna jag tog med mig från pappa. Puss & kram fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0