Nej är nej. Nej är inte att spela svår.

God morgon! Får man fortfarande säga det utan att få en cyberkäftsmäll? haha.. :P

Det blev Harrys igår. Haha
Vi gick dit innan tio så det blev gratis inträde i alla fall. Väl inne köpte Linda två öl till mig. Tack Linda. :)

blir en kvickna-till-dusch snart tror jag. Fy vad jag känner mig seg. Har ont i fötterna med. Vet inte varför. Det är så synd om mig, i know.

Åhåjaja. Gårkvällen blev intressant kan man säga. Haha.. vissa fattar verkligen inte vad nej betyder. Och när man till slut gått ifrån dem fem gånger och de ändå kommer fram igen och undrar varför man gick iväg, så blir det mest skrattretande faktiskt.

Men det var kul ändå.

Synd det inte är finare väder nu när man är lite ledig. Håller ni inte med? Hade ju annars varit trevligt om man kunde ha gått ut i solen en stund. Kanske blir det bättre senare på dagen.
Nu blir det lite mat och sen dusch för mig. Puss & kram. Vi hörs senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0