Måndag, lost.

Hej bloggen! Det känns i huvudet att jag inte haft en lugn stund i helgen kan jag tala om. Tror min hjärna låg kvar i sängen imorse medans kroppen vandrade iväg till jobbet. Har verkligen känt mig helt lost. Tur att inte fel skett. Hehe

Dagen har gått sakta idag. Fast det är nog för jag varit så förbannat jävla trött. Chefen bjöd mig på lunch idag, igen. Börjar bli lite genant. Jag får ta och bjuda igen snart tror jag.

Jag hörde ett konstigt ljud från lägenheten förut. Gick till köket och såg att Byron klöst upp träet på valvet. AAAAAHHH! Fan, kissemisse alltså! Nu har jag provisoriskt satt upp bakplåtspapper som skydd så han inte klöser mer. Hoppas jag lyckas dölja det snyggt på något sätt sedan. Skruttkatt.

Nu kom Mr. L och vi ska kika på en film. Idag är det hans tur att välja. :P Jag får alltid välja film, hatar det. Haha.. vi hörs senare alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

haru beställt skorna? :)

2010-04-27 @ 15:20:11
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0