Videonostalgi

Hur länge som helst har jag velat se Disneyfilmerna igen. De är ju så himla bra, håller ni inte med? Så idag bestämde jag mig för att ta med mig filmerna hem till mig för att nöta. Ett gäng filmer är det. Men jag undrar jag om det inte saknas massa filmer. Skulle inte förvåna mig om pappas ex snodde med sig massa när hon flyttade.
Nåväl.
Fick med mig en video hem också vilket underlättar själva tittandet av filmerna. Så nu har jag att göra ett tag framöver.

Saving Private Ryan
Birger & Olvert - Gräjtest hits
Pound puppies
Lady Lady!
Sandybell 8
Denver - Dinosaurilandet
Tjorven, Båtsman och Moses
Mora Träsk - sånglekar 1
Mora Träsk -  del 2
Flubber
Askungen
Robin Hood
Den lilla sjöjungfrun
Aristocats
Djungelboken
Pinocchio
Aladdin - Anden i flaskan
Ringaren i Notre Dame
Micke & Molle
Snövit
Mästerdetektiven Basil Mus
+ en massa inspelade klassiker.

Kommer väl få spunk på kvalitén men vafan.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0