Hej hej hallå bloggen! :) jag fortsätter ...

img_5249 (MMS)

Hej hej hallå bloggen! :) jag fortsätter att lysa med min frånvaro. Kanske kommer jag igång nu igen då jag fått min nya iPhone. :D Det är fortfarande lite klurigt för mig men jag börjar förstå det mesta av hur den funkar. Det som tar längst tid för mig nu är att skriva rätt. Det tar sin lilla tid. För er som inte vet hur iphonen funkar så är det touch-skärm och ett tangentbord på skärmen. Lätt att trycka på fel knapp. :P men jag kommer väl in i det snart.  Ja, annars då? Igår var jag och Linus på bio. Vi såg "grown up's". Har ni sett den? Exakt min sorts humor med fisar, sarkasm och folk som slår sig. Skrattade högt ett par gånger och det gjorde även Linus. Riktigt mysigt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0