update

Hej på er!

Jisses alltså, känns lite som jag inte hinner med någonting annat just nu än att jobba och sova. Knappt sova. Faktum är att jag ska iväg och jobba snart igen.
Innan jag fick heltid så tackade jag ja till en massa helger och så har jag fått byta lite dagar för att det ska gå ihop med en liten helgvistelse till Kaggebo snart.. jag har alltså jobbat helg på helg på helg.

Men mitt jobb är ändå bäst. Faktiskt. Den första september kommer bussarna tillbaka... hoppas jag... och då tas de gamla öppettiderna tillbaka. Hoppas även alla kunder återkommer...
Då börjar treskift igen också. :)

Jag har precis duschat och måste klä på mig nu om jag ska hinna klart. Mår illa som fan, får hoppas det går över. Sorry i alla fall för urusel uppdatering och dagens sämsta text.

Jag hoppas jag kan återkomma med ny kraft och allt sånt där så inläggen blir lite roligare att läsa. :) Puss på er! ♥
Ny blomma som jag köpt för presentkort som legat i plånboken sedan jag flyttade från Göteborg.

Kommentarer
Postat av: jennie

lite bra kamera :o vad var det för någon du köpte nu igen? :)

2010-08-09 @ 00:01:35
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0