lite kort om det senaste..

Hej på er!

Åh, jag önskar dygnet hade ett par timmar mer än det har. Då skulle jag hinna med allt det jag vill hinna med.

Idag är jag ledig gott folk. Hur skönt? Nog för att jag verkligen älskar jobbet men lite får man väl ändå se fram emot att få vara ledig en dag. :P Jag vaknade helt av mig själv idag, inget alarm som väckte mig med andra ord. Fast jag hade faktiskt ställt alarm ändå, just in case... så jag inte skulle sova bort hela dagen. Men vaknade pigg och redigt utvilad klockan tio. Bra! När jag vaknade såg jag mig runt i rummet och kände bara ett stort "blä!!!!", för här ser det ut som f-n och jag har egentligen ingen lust alls till att tillbringa min lediga dag tills städning men det är så det får bli. Behöver tvätta, diska, städa undan massa skräp, byta i kattlådan, dammsuga och även torka golven. Vet inte riktigt om jag hinner med allt idag.. även om jag MÅSTE hinna med allt. Snarast.
I eftermiddag/kväll kommer Michelle hit och hon ska förlänga mina ögonfransar. Riktigt spännande! Jag var hos henne igår och gjorde det i all hast. Men man lär sig av misstag och i all hast ska vi nog inte förlänga ögonfransar igen. Hehe, hoppas det går bättre idag. :)

Igår var det den sjuttonde augusti. Min och Linus 4-månadersdag. ♥ När jag kom hem från jobbet hade han tänt ljus, köpt röda rosor och en chokladask. Hur gulligt? Jag blir så himla glad i hela mig så ni anar inte. Så låg vi och pratade länge och mycket om allt möjligt tills vi båda somnade. Först Linus. Gud så han snarkar, hjärtat. Men det gör inget, jag ligger bara och ler åt det. När det blir för högt så håller jag för munnen på honom, haha. Till slut somnade även jag, på hans högra arm med hans vänstra om mig. ♥
Jag la en ansiktsmask för ett tag sen... Linus ville också prova. :P

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket här. Jag har jobbat och sovit. Ungefär.

Jo, jag har faktiskt ordnat med en ny mobil. Den kommer hem i nästa vecka och då kommer jag nog kunna blogga lite oftare än nu. :D Så Millan, du kan få tillbaka din mobil snart! :)

Nej, nu måste jag faktiskt börja städa här så jag hinner med allt. Vi kanske hörs lite senare. Puss & kram! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0