kanske ska sätta fart.

Tjenna!

Haha, så sa alltid en gammal kompis när jag var ung... yngre. Tjenna. Inte tjena, utan tjenna.

God morgon kanske man ska säga. Vi vaknde alldeles för en liten stund sen. Någon var trött. Jag som hade tänkt vakna tidigt.... Typiskt mig!
Mina syskon kommer hit snart och jag behöver ju faktiskt städa lite innan de kommer. En heeeel del behöver jag städa om jag ska vara ärlig. Jag vet inte hur många världskrig jag haft här hemma, men än en gång ser det ut som ett nytt sådant här. Världskrig alltså.
Funderar faktiskt på varför jag sitter här och skriver att jag måste skynda mig. Haha, nej, bättre kanske att resa på röven och sätta fart. Fan. Bråttom!

:) See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0