Hjalmars jul on Örebroadway.

Hej!

Åh så längesen det var jag skrev nu! Inte okej alls!

Just nu har jag i alla fall datorn för en stund och tänkte jag skulle skriva lite om min senaste onsdag. :) Min älskade Linus är så duktig och lagar korvstroganoff just  nu. Jag är så himla hungrig nu så jag hoppas det är klart snart.

I onsdags var jag iväg på personalfest med jobbet. Vi är ju inte så många anställda på "våran" lilla Pressbyrå, så vi blev inte så många. Fyra stycken - de två cheferna (som för övrigt verkligen är världens bästa, no ass lick! haha), jag och min kollega.
Ingenting fick vi veta.
Först blev det i alla fall lunch på Wobbler med sammanfallande personalmöte. Efter det fick jag gå hem och byta om. Jag visste inte vad vi skulle göra så jag frågade vad jag skulle ha på mig. "Inte mjukisbyxor?", frågade jag. Det skulle jag inte ha, lite skulle jag klä upp mig.
Tillbaka på jobbet på kvällen och in i taxi. Vi får veta att vi ska åka och se på Hjalmars revy.
Hjalmars jul on Örebroadway.
Fotokälla.

Det blev god trerättersmiddag, fördrink och en massa vin. Så himla mysigt var det!
När revyn var slut så åkte vi tillbaka till stan igen och tog lite avslut på O'learys. Vi bestämde att vi ska hitta på saker lite oftare, nästa gång kanske vi skulle bowla och då ta med våra respektive. :) Åååh.
Tyvärr glömde jag min kamera hemma. Så himla typiskt!

Nu börjar det lukta riktigt gott här hemma så jag ska smita ut i köket och se om jag kan hjälpa till med något. Vi hörs en annan dag! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0