100% partybåt - resan från Riga

På vägen hem var det på't igen. Förfest i våran hytt denna gången. Typiskt. :P Vi som försökte få det att bli någon annanstans. Men men...
Det ramlade in mer och mer folk hela tiden...


en, två, tre

fyra, fem, sex, sju


åtta, nio

tio, elva

Millans utsikt.

Min utsikt. Och tolv.

tretton, fjorton

femton med mig. Snygga va? haha

sexton. De fick bära ut markus. :p

Sen var det två killar till som ställde sig där inne "bara för att". Och sen vet jag inte om det var någon mer som jag inte fick kort på.


Fia och jag


Jag och Sofie

mange rockade loss på dansgovlet

Ronnie och Sofie

Emelie och jag

Sen träffade vi på en gorilla helt plötsligt. Första gången jag såg han skrämde han livet ur mig, för han hoppade fram och skrek. Höll på att få en hjärtattack då.

Och Linda och jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0