fest eller inte?

Dumma blogg.se. Det har inte gått att logga in förens nu.

Fast, jag har väl inte sådär jättemycket att skriva ändå. Sitter och är rätt trött. Tror det syns på bilden. Fast kanske inte så konstigt egentligen med tanke på att jag jobbat sex dagar i sträck nu. :P Men jag är nöjd. Har en inbakad fläta i håret. Haha, jordens fulaste men det gör inget, för på jobbet bär jag ju keps hela tiden ändå. Snyggaste någonsin liksom.

Håller på och försöker ladda för fest hos Mange nu men jag vet inte. Är såååå trött. Kanske skulle vara skönt med en helt vit helg för en gångs skull.

Men fan, jag vill dit.

Hm.

Fundera ut en eventuell outfit kan man ju i alla fall göra. Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0