fetaostbiffar på alla hjärtans skitdag.

Ber om ursäkt för den dåligaste bloggdagen i historien. Nästan. Var iväg och hämtade ut receptet förut. Tänkte ta det i butiken här på väster men när jag kom dit så hade det stängt. Tog mig en promenad bort till Järntorget men där hade det också stängt. Slutade med en promenad bort till sjukhuset. En jävla omväg. Inget jag var sådär jättepepp på.
På vägen hem handlade jag lite mat med. Lagade goa fetaostbiffar med råstekt potatis till. Och ja, det ÄR gott! haha :)

Nu gör det ont
hela tiden igen. När jag andas. När jag sitter. När jag står. När jag ligger ner. Väntar med värktabletten tills innan jag lägger mig så jag kan somna. Smart kanske.

Well, imorn börjar jag praktiken på Pressbyrån. Först blir det ju mest upplärning för min del. Ska gå fem snabbkurser innan jag får ställa mig i kassan. Kikade igenom en av kurserna i fredags och tänkte kolla igenom lite mer nu. Är megatrött men somnar jag nu så kommer jag inte kunna sova inatt.

Har ni haft en bra alla ♥ dag? Gjort något speciellt?


Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0