Frajdaj.

Tjabba tjena hallå!

Är det inte lite intressant, att trots jag jobbat hela dagen så är jag piggare nu än för en vecka sedan då jag bara var hemma och sov?
Inte så konstigt egentligen men ändå.

Denna fredag blir lugn för mig. Ska upp och jobba på riktigt imorn så vill känna att jag orkar med det då. Inte ha bakisskalle liksom.

Dagen idag gick för övrigt bra. Var rätt lugnt ett tag då alla saker var påfyllda och det liksom inte fanns något annat att göra än vänta in kunder. Det händer tydligen inte sådär jätteofta. På kvällen när klockan närmade sig 17-18 så strömmade det in folk. Var och varannan person bar på en systempåse. Märktes rätt tydligt att det var fredag idag. En tjej i min ålder kom fram till kassan för att köpa cigg. Hon pratar i telefon och säger; "En Marlboro light, tack. Vad skulle du ha Anna?"
Smart tjej. Hon fick inte handla cigg av mig till henne.

Åh, härliga fredag. :) Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0