gah

åh, jag orkar inte! Jävla skit alltså.

Jag vet att det var det rätta att göra men ändå.... ah. Det är nog lika bra. Och nej, jag vågade inte ringa och säga det. Skickade sms... fegisen Sandra, that´s me. Och nu skriver jag det här.... riktigt mogen är jag alltså!
____

Håller på och tvättar med. Suger hästb***e gör det. Är så trött att jag bara vill lägga mig och sova men se, det går inte. Har två maskiner igång nu och sen en, eventuellt två maskiner till som ska köras. Sitter och funderar på om jag ska byta sängkläder.... vill göra det men har nog inte något att byta med. Typiskt också. Jag fyller ju år i snart....... april......haha... något vitt / brunt, tack haha.. nej, det var på skämt! Eller, någon gullig från tex Hemtex som läser detta och har ett dubbelt kit som ni ändå tänkte slänga så tar jag gärna emot det. (a)
___

Åh. Fan.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Har du gjort vad jag tror att du har gjort ? :O

2010-02-23 @ 19:39:44
Postat av: Sandra

Patrik: Det tror jag inte.. :P

2010-02-23 @ 19:56:18
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vad är det du har gjort då ? :O

2010-02-23 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0