Jag är lite nyfiken

Ville bara säga att ni nya läsare är riktigt välkomna hit till mig. Nu har det  faktiskt gått ett par dagar där besöksantalet varit lite högre än vanligt. Även om ni kommenterar lite dåligt så ser jag ändå att ni läser. :)

Jag är lite nyfiken på er med. Jag skriver ju ändå rätt öppet här.. tänkte fråga er hur ni känner mig och hur ni hittade hit. Svara gärna med de siffrorna ni tycker passar in bäst, om ni vill vara anonyma så går det också bra.

1. Vi är släkt.
2. Vi är nära vänner.
3. Vi är vänner.
4. Vi är bekanta.
5. Vi har träffats men tror inte man kan kalla oss vänner ännu.
6. Du känner inte mig alls.
7. Du hatar mig, läser bara för du känner dig provocerad.
8. Annat, skriv gärna i kommentaren.

Om du vill får du gärna svara på hur du hittade hit med.

9. Jag sa adressen till dig.
10. Hittade hit via länk på annan blogg.
11. Bilddagboken.
12. Facebook.
13. Bloggportalen.
14. Någon rekommenderade dig att läsa.
15. Annat, skriv gärna i kommentaren.

Så, nu hoppas jag i alla fall att 50% av er svarar. Har gjort det lätt för er. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0