Luring.

Alltså, bland det värsta jag vet är när folk "testar" mig.

L gör det ofta.

Bara för att se vad jag svarar. Varje gång får jag ont i magen. Blir orolig. Får mig att tänka, "jävla skit, hatar killar! Låt mig inte gå igenom det där igen! Visste att jag inte kunde lita på någon!"

Han skriver saker för att testa mig. Jag hinner fundera ut min egen begravning innan han skriver "luring".

Men varför skriver du så för?????

Men, jag skulle bara se vad du svarade.

Kul test.

Frågade om han fick det svar han ville.

Han svarade.... ja.

Fan.

En vacker dag när han är seriös kommer jag bara skratta honom rakt i ansiktet. Hoppas det inte gäller något allvarligt den gången.

____

Sorry för det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Hahaha, "jag svär", bra, skitbra! Jag ska samla på mig lite mer så kan jag snart hänga med de coola kidsen och passa in ;)

2010-02-25 @ 23:21:18
URL: http://anna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0