När ingen ser...

Jag brukar läsa Stina-Lees blogg. Ibland får hon verkligen till det alltså. Nu gjorde hon ett inlägg där hon bad sina läsare skriva saker de gör när ingen ser. Anonym fick man såklart vara om man ville. Nu har jag läst igenom ALLA kommentarer till det inlägget och gud så jag har garvat alltså! Har ni en timma dötid så kan jag verkligen rekommendera er att läsa där.

Här är några av mina favoriter:

Postat av: anonym

haha när jag var i 10 års åldern retade jag alltid min storasyster på 15 år för att hon hade pojkvän och jag brukade alltid speja på dom o gömma mej i hennes garderob så jag kunde lyssna på vad dom sa. En dag bestämde jag mig för att gömma mig under sängen så jagb ligger där i någon timma och väntar och väntar på att min syster och hennes pojkvän ska komma hem. Sen när dom väl kommer in visar det sig att dom minsann ska ha sex! Så medan dom ligger där i sängen och håller på så ligger ja under sängen helt blixtstilla och knäpptyst och vet inte vart ja ska ta vägen..det var inte riktigt sex jag hade väntat mig! Helt plötsligt känner jag att ja verkligen måste prutta så jag försöker smyga fram en prutt men det blir en riktig brakare och jag börjar såklart gapskratta och hör att det blir heelt knäpptyst ovanför sen sticker min syster ner huvudet under sängen och jag vet inte vem det var pinsammast för mej eller henne som blev av med oskulden när hennes lillasyster låg under sängen!

 

Postat av: Anonym

Jag brukar leka att jag har någon kamera som följer efter mig när jag är hemma, så jag pratar engelska och förklarar allt jag gör.


Postat av: Anonym
Sjunger högt i bilen, och riktigt jävla falskt.

Jag och en kille jag träffade för första gången och satt hemma hos honom och såg på film. Det händer nåt kul i filmen och jag börjar skratta, och släpper mig samtidigt... Ljudligt... PINSAMT! Jag bad om ursäkt och skrattade. Jag stannade hos honom ett par dagar och dagen efter händer EXAKT samma sak. Haha, stackarn.. Tur att det inte luktade nåt iaf.

Postat av: N

HAHAHAHAAHAHA fyfaaaaaaan vad roligt och läsa allas pinsamma små berättelser, jag dööör! Bara för det måste jag berätta hur otroligt klantig och pinsam jag själv är. Förutom att peta mig i näsan och lukta på mina egna fisar (hur jävla äckligt som helst ju) i min ensamhet utsetter högre makter mig ALLTID för något småpinsamt. Som tillexempel för en vecka sen när min sjukt snygga nya kille sov här så skulle jag resa mig upp ur sängen (där vi just haft sex) och öppna fönstret för att ta en cigg (ja jag röker i mitt rum, fönstret är stort) jag reser mig upp helt o samtidigt som jag rycker tag i handtaget på fönstret och öppnar det så släpper jag fram en fis... jag ville dö. Fast det luktade inte och jag hoppas innerligt att han inte hörde för att fönstret knarrade och hade sig ganska mycket, hahaah fyfaaaaan! En annan grej som hänt med samma kille när vi var hemma hos honom för ett tag sen, var att, jag har naturligt ganska små bröst och då hade jag den dagen stoppat in sånna där silikoninlägg löst i min bh (jag trodde inte vi skulle ha sex då efetrsom vår relation inte kommit så långt än) och hela dagen i skolan hann jag ju rätta till inläggen och glömde natruligtvis att jag kanske borde stoppa dem i facket på bhn.. så när jag kom hem till den här killen så började vi hålla på och när han stoppade in handen under min tröja känner jag till min förskräckelse att en av silikonerna råkat åka ut, under min bh en bit, och hängde allså löst där hans hand var påväg (detta råkade då hände för att jag typ rörde på mig åt sidan eller något, råkade komma åt) - jag fick panik och rykte ner hans hand och småskrattade lite och sa att jag var tvungen att gå på toaa... o kastade dom där jävla inläggen längst ner i hans papperskorg, och bad att han inte skulle hitta dem!

 

Postat av: anonym? ja tack!

En gång när jag satt ensam på mitt rum och petade i näsan kände jag mig iaktagen. Jag vände mig om och såg att vid fönstret stod fönstertvättaren på stegen och tittade på mig. Var ju verkligen lätt att låtsas som inget!



Postat av:

Jag och mitt dåvarande ragg var hemma hos mig och han gick på toaletten, jag råkade då släppa en liten fis och märkte till min förskräckt att den luktade väldigt ILLA, Så jag stället mig upp och försöker vifta bort lukten, och när jag tittar upp står han där och småflinar...

 

Postat av: emma

Jag dansar gärna med skurmoppen när jag städar, helst i underkläderna till hög musik.

Jag leker också matlagningsprogram när ingen ser, då pratar jag högt för mig själv, och oftast på engelska. HAHA

 

Postat av: pruttarn

Jag var med om något väldigt pinsamt, jag och en kille jag nyligen träffat skulle se på en film hemma hos mig. Vi gjorde det lite extra mysigt i soffan så och jag la mig med huvuden mot armstödet och benen i hans famn (han satt). Under början av filmen hade vi ätit god mat och dricka och en massa godis. Sen hade jag hårda jeans också, så jag kände hur jag var helt uppblåst och jag hade hållt en flera ton fisar under hela kvällen! haha! Såklart somnar jag där i soffan, medans han ensam kollar klart på filmen! Och.. såklart råkar jag fisa en hel del i sömnen!!!!!! Till råga på allt.. jag upptäckte det inte själv, utan han berättade det för mig när jag vaknat! Jag höll på att dö, men tänkte att det var lika bra att skratta bort det istället för att skapa än ännu värre stämning, men jag kommer aldrig att glömma det! haha..

 

Postat av: Annapanna

Min mammas kompis var och shoppade i stan. Plötsligt blev hon panik-fisnödig men var helt säker på att det skulle låta så högt att folk skulle höra, om hon släppte sig. Istället skyndade hon sig till sin bil, slängde in alla shoppingkassar i bagageluckan och satte sig i bilen, och la av Världens brakare. Då såg hon i backspegeln en man som satt i baksätet med stora ögon och öppen mun, alldeles chockad.
Hon satt som förstelnad en stund och stirrade på mannen som orörligt stirrade tillbaka, sen gled hon sakta och tyst ut ur bilen och gick fort därifrån. Utan shoppingkassar och med löftet om att aldrig någonsin igen gå ner på stan.

Jag kan leva på den historien i 100 år. Vad tusan kan mannen ha tänkt, när en helt okänd kvinna sätter sig i bilen och lägger av världens brakare, och sen tyst går därifrån? Haha!

 

__

 

Jag vet inte om jag garvar så åt just de här. Kanske är det för det lika gärna kunde varit mig det hade hänt? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0