Onsdag. Ja, idag är det onsdag.

Morrn morrn alla solstrålar!

Vaken tidigt idag. Faktiskt så vaknade till och trodde klockan var ett eller något så låg och tvingade mina ögon att vara öppna. Så när jag såg att klockan "bara" var nio så fick jag en liten chock. Fast då var jag ju pigg och då är det ju lika bra att stiga upp.

Snart kommer F hit. Vi ska spela lite sänka skepp.. haha.. det är vi som är lättroade. I eftermiddag ska jag till Kumla och städa klart det sista i lägenheten. Fan vad opepp jag är på det alltså. Men en liten belöning väntar när jag är klar så det är ju lite morot det.


farfarströja is the shit. ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag antar att det är min blogg som du har tagit det ifrån...



Anledningen till att jag skrev som jag skrev och tänker som jag gör är för att jag aldrig har haft någon bra kontakt med mina morföräldrar. Man får för sig att dom alltid kommer att finnas där och att någon dag ska man ta första steget till att få bättre kontakt. Båda mina morföräldrar har fått hjärtinfakter osv och är inte så pigga längre direkt. Man förstår att de inte har så långt kvar i livet och att man måste göra någonting så länge man har chansen. Just därför kanske du kan förstå mig varför jag skrev som jag gjorde. Tycker inte att du ska dömma mig för det när man inte vet vad som ligger bakom :)

2010-02-10 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0