Onsdag

Hejsan svejsan!

Allt bra med er? Jag känner att jag har hur mycket energi som helst idag.. är det inte konstigt hur olika dagarna kan vara? Kom in lite folk idag som jag kände. Först min kusin Emma. Såg en blond liten tjej komma in genom dörren, tyckte jag kände igen henne men hade inga glasögon på så det kopplade inte förens hon kom lite närmare. Trevligt! Sen kom en J in. "Nämen, jobbar du här?" Jo. :P Och sen kom en gammal vän till mamma och pappa, Madde och hennes dotter. Hon kände inte igen mig men jag kände igen henne. Sa det till henne, att jag är Katris dotter. Minns inte vad hon svarade mer än att hon såg lite chockad ut. :)

Trots att jag har hur mycket energi som helst idag så känns det ändå som dagen har gått riktigt sakta. Har mest stått i kassan  under dagen, tillslut går allt på rutin och även om man försöker att ge alla kunder ett eget bemötande, eller vad man ska säga, så går det tillslut inte längre. Så när det händer något som bryter av så hänger man inte med mer. :P

- Hej
- Hej
- Något mer?
- Nej
- Då blir det så många kronor. Tack. Och så så många kronor tillbaka. Tackhej"
- Hej
- Hej
- Något mer?
- Nej
- Då blir det så många kronor. Tack. Och så så många kronor tillbaka. Tackhej"
- Hej
- Hej
- Något mer?
- Nej
- Då blir det så många kronor. Tack. Och så så många kronor tillbaka. Tackhej"


Ja, ni fattar. Även om man försöker variera fraser så går det ändå på rutin.
Nej, imorn är det jag som plockar varor. :D Hörs senare. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0