Tisdag. Fan, trodde det var onsdag.

Ja, precis som rubriken lyder så trodde jag det var onsdag idag. Blev helt förvånad över hur snabbt veckan gått. Men när jag insåg att det bara är tisdag så blev jag lite depp. Protesterade genom att lägga mig och kolla på tv en stund. Ja, den funkar ibland! :D Fast så somnade jag ju såklart där i soffan. Typiskt. Vad är det med mig och vara helt sjukligt trött egentligen?

Dagen har inte bjudit på sådär jättemycket än. Tror inte det komme ske sådär jättemcket till heller i och för sig. Tänkte i alla fall jag skulle städa undan lite småsaker som hamnat på platser de inte ska ligga.

Ja, gud vilket liv man har. /Slarvmaja

Kommentarer
Postat av: Mange

du kan alltid komma hem till mig å hjälpa mig slipa spackel :D

2010-02-09 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0