trött, trött, trött.

Hej snyggosar!

Ber om ursäkt för urusel uppdatering igår och idag. Jag har liksom ett liv nu så kan inte uppdatera hundra gånger om dagen längre. :P

Börjar komma in i arbetet mer och mer nu. Blir roligare när man vet vad man ska göra så man slipper stå som ett fån liksom. Det finns hela tiden något att göra där. Inte lugnt en sekund. Alltid minst en kund. Men idag är jag så jävla trött. Typ vid 14 skulle jag göra en av kurserna och det är en sån röst som man får lyssna på. Höll på att somna! Reste på mig och gick ett varv inne på lagret, gick och hämtade thé, spärrade upp ögonen, försökte prata lite med folk och sen satte jag mig igen. Samma sak igen! Fick sluta några minuter tidigare, undrar om hon såg jag var trött.

Åh, ursäkta jag bara skriver massa svammel.

Kom på att det var semmeldagen igår, tusan, det missade jag.

Näe, haha.. fan SOVA TIDIGT IDAG! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0