100125

-Humör: Otroligt uttråkad.
-Borde: Jag tror inte jag har något jag borde göra idag.
-Klädsel: Mjukisbyxor, linne och en myströja.
-Smink: Nada.
-Frisyr: Uppsatt i en knut mitt uppe på hjässan.
-Planer: Hm, se Paradise Hotel. Kul liv.
-Låt: Lars Winnerbäck - Järnvägsspår (spotifylänk)
-Vill ha: Sällskap!
-Sjuka: Det har gjort lite ont i ärret på handleden men inget jag inte överlever. :P
-Beroende: Knäckemacka med youghurt och curry- / paprikakrydda på.
-Saknad: Can't tell you.
-Godis: Youghurt?
-Attityd: Jävla skitvardag.
-Fundering: Varför är det så jävla svårt för?
-Citat: "Du sa du behövde tid, du hade tid" - Winnerbäck.
-Roliga: Lade ut Kungen nio gånger på raken. (Det säger en hel del va?)
-Tråkiga: Att jag inte kan komma på något vettigt att göra.
-Person: Kanske Du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0