bad min ton

Jag ska ju spela badminton imorgon. Kan nog bli intressant faktiskt. Vet inte om han tror att han ska få sig ett riktigt träningspass, för tror han det så har han fel. Väldigt fel.

Som jag skrev nedan så har jag inte spelat denna fjädersport sedan högstadiet och jag kan inte påstå att jag var speciellt duktig då ens. Men någon som kan ge mig lite tips på hur man spelar? Hur skruvar man bollen? Det heter inte boll, jag vet... men vad heter det?

Någon som kan ge mig en grundkurs i badminton så jag inte framstår som helt blåst?
Det är fan inte lätt att vara jag alltså.

Fan va paff han skulle bli om jag kommer in och vinner över honom, om jag glänser och inte han.
Fast mest paff skulle nog jag själv bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0