Cribs - hos mig

Okej, jag bor inte i någon lyxvilla och jag äger inte några bilar. Ni får nöja er med min lägenhet och mina katter. ♥



Haha, filmade om flera gånger för jag lyckades filma mig själv och för att det blev så himla mörkt. Men orkade inte göra om det igen, även om det blev lite mörkt i vardagsrummet/sovrummet. Så ni som regerar på att stackars Figaro var inne i badrummet behöver inte oroa er.. den dörren brukar stå öppen i vanliga fall och nu hade han bara varit där inne i några minuter eftersom jag filmade om för fjärde gången. :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint och mysigt! Visst känns det härligt när man fått det rent och fint! Håller på här hemma också...lite fler rum och det känns som man aldrig blir färdig. På sätt och vis så blir man ju inte det heller när det är många rum och småbarn. Kram på dig...och njut när du varit så duktig!

2010-01-14 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0