En massa svammel för att jag inte ska somna.

Alltså, jag får inte somna. Nu har jag lyckats hålla mig vaken hela dagen men mina ögonlock börjar kännas som bly. De vill bara slås igen och sova en liten stund. Skulle jag somna nu så skulle det kunna kallas en smärre katastrof. Faktisk.
Nä, måste hålla mig vaken.

Jag saknar Spotify. :(

Och jag har träningsvärk i armen och rumpan efter badmintonpasset igår. Hur sjukt är inte det? Säger kanske en hel del om hur mycket muskelmassa jag består av. Haha :) Nästa gång får vi fasen köra med bara vänster så vi får träna höger hjärnhalva med. Och arm. Fast vänster arm.

Och jag fryser. Det är så in i helvetsjävlaskitkallt här inne. Tycker jag.

Och jag måste kissa. Men mina ögonlock säger åt mig att sitta kvar här.

Buhu, Spotify. :( Vill lyssna på "håll ut" men den finns ju inte på youtube vafan. Asstörande.

Undrar om man ska orka ordna någon mat idag. Jag är inte så hungrig. Åt en pizza förut med Linda. Öhm öhm.

Näe, jag skriver bara massa strunt för att hålla ögonen öppna. Kanske är bättre att resa på sig och ordna med något. Ja. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0