Humanity for all!

Jag såg att Linda Blom har en tävling på sin blogg just nu. Och jag tycker de där armbanden är sååååå snygga! Jag är med och tävlar där nu men vinner jag inte så får jag nog leta reda på en kopia till dessa.
De ligger lite i överkant för min budget nämligen. 398:-

"När du köper ett sånt här armband går 20% av inköpspriset till Röda korset och ytterligare 5% till Al Gore's Environmental Organisation!

På läderarmbandet står det:
Plant Peace, Live in unity, Freedom, Make a difference, Accept diversity, Speak kindness, Pave the path, Lead the way, Humanity, Give back, Seek wisdom, Come together, Truth, Forgive, Believe, Faith, Sow love, Make a difference.
"

Men åh vad snygga de är! Länk till armbanden här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0