Husfrun Sandra visar sig ibland...

hej på er mina fin fina läsare!

Vilken dag alltså... riktigt duktig har jag varit faktiskt. Började med att sova bort hela dagen, vilket kanske inte var sååå duktigt men när jag väl var vaken och uppe så har jag varit duktig. Ringde fastighetstjosan angående mitt avlopp som det nu är megastopp i. Vet inte om jag redan berättat det? Skriver ett jätteäckligt inlägg om det snart annars. :P
De ska komma imorgon och förhoppningsvis ordna till allt igen. Efter det så la jag mig och kollade på tv men blev så fruktansvärt rastlös att jag nästan flög upp ur soffan och började städa. Städade, städade och städade. Plockade fram tre ljusstakar i glas som man kan dekorera inuti med valfria saker. Dekorerade dem med snäckor från Thailand. Så diskade jag och dammsög.

Med andra ord så ser mitt hem riktigt fint ut nu. Så nu får ni komma på spontanbesök mina vänner!! Jag lovar att inte slänga ut er! ;P Har till och med kakor som jag bakade här om dagen. :D Gud så huslig jag är alltså!

Har spelat in en video på mitt rena hem som ni får kika in om en stund! ;P

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0