Opera

Hej hej på er! Nu är jag hemma från jobbet. Hade lite tur ändå. Skulle åka med ett tåg men det var försenat för att det hade bildats is i någon växel.. och de kunde därför inte säga någon tid då tåget skulle avgå. Kul. Stod i stationshuset med en miljon människor och trängdes. Ringde min chef och sa jag skulle bli sen för nästa tåg gick inte förens två timmar senare.
Någon minut senare hörde en annan arbetskamrat av sig och sa åt mig att springa till Fredsgatan för därifrån skulle "operabussen" avgå från om några minuter.
På hemvägen fick jag skjuts av ännu en annan arbetskamrat. Slapp jag gå hem själv :D

Nu sitter jag och mår illa. Fattar inte varför.. har mått illa till och från i några dagar nu och det är sjukt jobbigt. :/

Anyway... jag undrar vad mina vänner gör nu. De är säkert ute på krogen. :P Vet inte vad jag ska hitta på nu... förslag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett urval av vännerna spenderade kvällen såhär

- Sjukdom, alltså hemma (Mill...)

- Spel hos Kinapuffen (Lit, Mag, Lin, Hen)

***********det dracks sammanlagt typ 6 öl!



***********

Läser du det här innan 12, så spring hem till mig med mitt busskort. Stoppa in de i brevlådan.

***********

2010-01-10 @ 05:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0