ett par dagar bakåt i bilder och text.

Hellu på er!

Min kamera var ju borta.. som sagt. Ingenstans fanns den. Eller jo, någonstans finns den ju men inte någonstans där jag letat.
I tisdags åkte jag med pappa till Benny i Kumla för att kolla efter en ny kamera. Hittade en som jag faktiskt köpte. Åh, så glad jag är!! Sen i tisdags har jag sagt "Linus, jag har en kamera!!!" typ hundra gånger.
Nu suckar han bara när jag säger så.

Första bilden tagen med kameran. :D


Linus hade köpt rosor till mig. <3 Tre stycken för "jag älskar dig" och tre för "vi för alltid".


Jordens finaste!


Vi ordnade lite mat. Couscous, sallad och korv.

Jag har verkligen tagit en miljon bilder.


Någon kväll satt jag med fötterna på bordet och kollade på Sex and the city. På en fungerande tv. Inte illa! :D


Skatten var hungrig mitt i natten och åt upp maten från dagen direkt ur kastrullen. Hur söt? ♥♥♥♥♥


En morgon kom ♥:at med frukost på sängen. Mycket gulligt!


Det har varit väldigt varmt väder ute och så även här inne. Byron flyttade ut till köksfönstret.


Byron har så vackra ögon!


Figaro måste gilla värme för han la sig bakom soffan under ett skynke som skyddar bäddelen. Knäpp katt dedär.


Hjärtat var sugen på godis så vi gick och köpte lite godis. Utan att tänka på det så plockade jag bara i en massa rött godis. Mums! Linus skål är den bredvid. Han köpte en massa äckligt lakrits och det tycker jag är megaäckligt så därför insisterade jag på att få plocka godiset i en egen påse. Och det fick jag! :D


Jag hängde i parken en dag och läste bok. Alvtegens "Skam".


Jag fastnade på en bild. Osminkad och riktigt snygg. Haha


Vi gjorde ett hjärta av oss. Jag och min Linus.


Jag gosade en massa med Figaro. :)

Ja, det var väl de senaste dagarna lite kortfattat.

Skulle ha jobbet i onsdags men en kollega ville byta pass med mig vilket betyder att jag jobbar imorgon istället. Eller idag. Shit vad klockan har rusat iväg!!!

Dags att sova! Vi hörs senare mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wohooo!

Sandra har en kamera!!!



Grattisgrattis;)

2010-07-09 @ 15:30:09
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0