God morgon!

Uppe innan tuppen idag när det är jobb. Är faktiskt inte trött just nu men jag har inte sovit många timmar i natt så jag gissar på att jag kommer bli trött om ett par timmar. Jag får nog fasen tvinga i mig ett par koppar kaffe. Blä!

Idag får jag lön med. Så jävla efterlängtat. Måste iväg och köpa mig en almenacka så jag kan hålla lite koll på mina arbetstider. Just nu står allt på ett sönderkladdat papper och jag har noll koll. Inte bra alls.

Åhåjaja. Fan. Trött nu.

Nu ska jag ordna det sista. Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: jeeenniieee

jag är barnvakt åt william typ 2 dagar nästa vecka och funderar på att åka in till örebro med honom någon dag, och om du är ledig någon utav dom så kanske vi kan träffa dig också? :)

2010-07-24 @ 10:05:37
URL: http://jennient.blogg.se/
Postat av: Sandra

jennie: jaa! När?

2010-07-24 @ 10:52:32
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0