Jourkliniken i Örebro

Förresten. Jag vet inte om ni läst något om Jourkliniken i Örebro. Men det är i alla fall en sak som jag länge tyckt behövs här. För händer det något med våra djur på sena eftermiddagar/nätter/helger så har vi inget annat val än att ta oss ut till Strömsholms djursjukhus. Ibland kanske det är för långt bort. Man kanske inte hinner dit ut. Därför är detta en verkligen behövligt.

Hur som haver. På deras facebooksida efterfrågades för ett tag sedan bilder på katter och hundar som skulle användas på deras framsida och jag skickade då in ett par bilder på Byron, Figaro och Baileys.


(klicka på bilden för större format.)

och ni ser ju. Både Byron och Baileys pryder nu deras framsida. Så göööölligt!

Nu när de är kändisar kanske man kan leva lyxliv. De lär ju dra in en massa pengar! ;P Kanske om jag tar ut Byron på promenad så kastar folk pengar efter oss? Fanbilder here we come! ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0