Mr. Bright, glasmästaren.


Idag vaknade vi av att glasmästaren plingade på dörren. Han hämtade hela den trasiga rutan och åkte iväg.

Ja, han åkte alltså iväg med hela alltet utan att sätta upp något skydd.

Min första tanke var att han drev med oss.

Jag kan genast komma på minst tre saker som inte var bra med det.

  1. Figaro och Byron. Mina katter. Mina innekatter. INNEkatter.
  2. Jag bor på nedesta våningen. Vill någon hoppa in genom hålet så gör någon det.
  3. Jag skulle iväg till jobbet. Alltså inte vara hemma.
Det var ju tur att Linus var här och inte skulle någonstans. Var det kanske upp till mig att sätta upp något för eller?

Jaja. Nu är i alla fall rutan hel igen. :) Nu är det dags för lite mys med min datanörd. Vi hörs senare. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0