parken och tråkiga nyheter.

Hej folket!


(Igår i parken.)

Varm och härlig dag har det varit idag. Luften gick ju ändå att andas eftersom det regnade häromdagen. Jag och Linus tog en promenad bort till hans syster Jacqueline och så gick vi och la oss i parken bredvid där hon bor. Köpte glass och dricka och spelade lite kort. Tror jag förlorade alla gånger... haha. Så dålig är jag.

Vi gick upp på stan en sväng och förbi Pressis där jag tänkte säga hej..... men ja. I don't get it. Why liksom?

Nu sitter vi här inne i min lilla lägenhet och svettas som fan. Det är sju gånger varmare här inne än ute. Funderar på att gå till parken en sväng men jag tror jag hoppar det.

På grund av en annan sak kommer jag få jobba multum nu framöver. Hoppas jag. Jag jobbar gäääärna och mycket. :) Men vi hörs senare. Puss & kram! ♥

ps; hade med mig kameran idag men glömde såklart ta kort. Haha..

Kommentarer
Postat av: Millan

Vilka är de dåliga nyheterna?

2010-07-15 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0