100622-23

-Humör: Just nu är jag trött och ska nog gå och lägga mig strax.
-Borde: Måste gå till arbetsförmedlingen. Var dit idag men
-Klädsel: Min blåa klänning.
-Smink: Mascara
-Frisyr: En liten snurr som jag spänt fast som en inbakad fläta.
-Planer: Parken.
-Låt: Elvis Presley - Can't help falling in love
-Vill ha: Det är mycket jag vill ha. :)
-Sjuka: Inget alls. Jag är sjukt lycklig.. men det kanske inte räknas. haha
-Beroende: Knäckemacka med bregott på.
-Saknad: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiinus.
-Godis: Sånt lyx har inte jag råd med. :/
-Attityd: Don't break me.
-Fundering: Vem sjutton det är som skriver på bloggsvar att den ska ge mig en tv.
-Citat:
"Lillebror: Sandra, när du tog studenten, då var det varmt ute. När Johan tog studenten, då var det regn ute.
Jag: Ja, just det..
Lillebror: Och jag vet nog varför!
Jag: Okej?
Lillebror: Jo. För att du, du är mer som solen och Johan, han är mer som regn."-Roliga: Alla minnen.
-Tråkiga: Att det dröjer.
-Person: Linus mamma Weronica som pratade med mig igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0