Ingen rock för mig.

Hej på er!

Gud vilken trist helg det är då. Alla är i Åsbro på Åsbrorock och har kul utom jag känns det som. Jag har verkligen inte råd. Matkontot denna månad låg på tjugo kronor. Jag har tjugotvå kronor på kontot och då kan jag handla för tjugo kronor och sen ta ut hundra kronor. Så kontot blir övertrasserat (heter det så?). Det betyder att jag har hundrtjugo kronor.
Sen var jag iväg och pantade burkar. Då fick jag in trettiosju kronor till.
Sen vände jag upp och ner på väskor, byxfickor och sparbössor och skramlade in ytterligare sextiofem kronor.

Så, tvåhundratjugotvå kronor till mat i en månad. (Y)

Tur jag fortfarande har lite saker hemma sedan förra månaden.

Jag har ont i magen. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0