Måndag

God morgon bitches!

Nej, förlåt. Vad dryg jag lät! Jag menar god morgon alla fina! :)

Jag är inte utvilad idag. Anledningen till det är för det första att jag är så inne i en bok jag läser så jag inte kunde sluta läsa den förens jag kom på mig själv med att bara kolla på raderna men inte minnas vad jag läste. Har ni varit med om det någon gång? Så är det alltid när det är spännande i böcker för mig. Vet inte vad klockan var när jag väl somnade men det var i alla fall way past bedtime.
För det andra så ringde någon och väckte mig astidigt på morgonen. Två gånger också. Jag sov så orkade inte stiga upp för att svara. När jag sover och vaknar för att prata så låter jag drogad så det är också en anledning till varför jag inte svarade. Ring igen du som ringde!

Denna dag har inte sådär jättemycket att erbjuda faktiskt. Måste ta mig till arbetsförmedlingen imorgon och fixa med min inloggning.

Nej, städa lite kanske. Vi hörs senare! ♥ (ps; en asgammal bild på mig. Gissa hur gammal jag var då bilden togs? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0