Måndag.

Hej på er!

Vädret börjar nog bättra sig lite. Solen lyser i alla fall lite just nu utanför fönstret.

Nej, gud vad svensk jag är. Vädret.
Jag snackar om vädret. Nu byter jag samtalsämne.

Öhm.

Var till arbetsförmedlingen förut. Det var jag och två miljoner nyblivna studenter. De arbetande på ams sprang runt som yra höns och jag kunde inte låta bli att sitta och fnissa ljudlöst. Lite kaos var det nog, kan man säga. När det väl blev min tur så märkte jag att hon var stressad för hon hade inte riktigt fokus på mig, utan på kön som slingrade sig runt till utgången.
Jag fick i alla fall hjälp med mitt första ärende. Så nu ska jag få pengar även denna månad. När hon trodde jag var färdig och jag sa att jag faktiskt hade ett ärende till så kollade hon på mig och jag tycktes kunna tyda ett "men för helvete!!!" i hennes ögon. Mitt problem är att jag inte kan logga in på mitt konto på ams. Hon gav mig ett nytt lösenord och jag provade att logga in när jag kom hem. Såklart funkar det inte nu heller.
Kul. Bra. 
Måste dit imorrn igen. -.-

Efter arbetsförmedlingen tog jag en runda förbi Pressis och sa hej. De var inte så pratglada där.. de hade mycket att göra, så jag fick hem igen. :P

Nu sitter jag här och är trött som en gnu. Har fått för mig att det är trött djur. Stämmer det? Funderar på att lägga sig för natten nu men det känns väl kanske lite väl överdrivet. Kan ju vänta tills klockan slagit 20 i alla fall.

Min tv har gett sig igen. Den måste vila ett par dagar nu så kommer den igång sen igen. Riktigt störande faktiskt.

Jaja, nu ska jag inte babbla mer om obetydliga saker. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, ja klart det måste jag:)



Har vart på vc, för ca 5 veckor sen.. efter fyra veckors hostande:P Läkarn lyssnade på mej, de tog prover.. å d var inget sa hon.. utan sa att de går över av sig själv:P Kanske dags för återbesök..=/

2010-06-14 @ 21:10:12
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Appropå väder.. vad tror du jag pratar om med gamlingarna för jämnan:P

2010-06-15 @ 11:20:35
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0