Minnen - tre år sedan.

För tre år sedan var jag på min första och enda festival någonsin. Det är bland det roligaste jag varit med om... och ja, livet lekte. Haha :)


Linda och jag på tåget. Första klass. Jag tror kostymnissarna inte tyckte vi hörde hemma där.

Framme! Visst ser vi glada ut?? :D Haha, nej men vi var nog rätt trötta efter den långa resan.

Den första dagen var det strålande solsken och vi stekte som fan! Hade man lagt ett ägg på mitt huvud hade man fått frukost. Haha

Fötterna blev otroligt skitiga. Konstigt nog. ;P


hahahahaha

Jag och Linda

Det här är nog den roligaste bilden av alla bilder jag tog under hela resan. Hahahahaha

Linda :)

Hultsfred. (Undrar om det finns några observanta här som kan säga mig vad som är fel med den här bilden? ;P)

Linda och jag igen.

Det var så grymt kul. Innan resan var jag så himla nervös och hade till och med nedräkning. Vet inte varför jag var så nervös egentligen.. det var ju inge farligt direkt.
Fast, jag trodde nog jag skulle bli både rånad och våldtagen...
Men det slutade ju lyckligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0