nu har fan bägaren runnit över.

Jag är trött på att inte våga uttrycka mig mer. Så fort jag skriver något jag har i tankarna får jag skit för det och jag orkar verkligen inte med det mer.

Inlägget jag skrev nedan med rubriken "remember when we first met." fick genast två kommentarer där det frågas vem det handlar om.
Mr. L handlar det om. Vem fan annars?

Och jag vet att det var personen i fråga som skrev frågorna också. Är så jävla trött på att hela tiden få försvara mig för det jag säger och skriver. Hur fan kan någon få den texten till något negativt? Det är bara minnen till den låten med den personen - Mr. L.
Bara för jag inte skrev det i det inlägget så är jag en otrogen hora. Då skrev jag det inlägget med ett "hemligt budskap till en hemlig person". Bara för jag inte skrev 'L****'.
Innan det tog jag mig ett bad och en dusch. Låg i badet länge och läste. Duschade och tog det lugnt. När jag var klar och kom till datorn så fick jag sitta och försvara mig en evighet till att jag inte hade haft någon annan här och varit otrogen. För ingen kan duscha och bada i en och en halv timme tydligen. OTÄNKBART!

Jag vågar fan inte göra nånting längre. Vågar knappt tänka. Hade en tanke på att lägga ner bloggen men att jag ens tänkte den tanken är helt sjuk. Det här är mitt ställe!

Och kom fan inte och skäll ut mig för jag skriver detta. Jag skriver vafan jag vill. Nu har jag ändå sollat ur en massa saker som kanske var lite väl elakt att skriva ut och tagit bort stora stycken som jag helt enkelt ångrade att jag skrev.

Jag blir fan galen snart. Inte få prata om någonting utan att vara rädd man ska få skit för det. Jag mår illa och får fan magkatarrssymptom över detta. Jag är medveten om att jag gjorde en dum sak i början av vårat förhållande men det bad jag om ursäkt för och ångrade djupt. Sa även upp kontakten med personen i fråga. Det var ett jävla missförstånd hela grejen. Jag har gjort allt han bett om att jag ska ändra och förbättra men lite vill ha mer och snart är jag inte samma person som innan längre.

Allt jag vill är ett stabilt förhållande med en trogen kille som älskar mig och får mig att känna mig glad och trygg. Inte ett förhållande där killen kontrollerar mig in i minsta detalj och minsta lilla fel jag gör leder till stora bråk och tårar.
Finns det någon kille som kan älska mig för den person jag är?

Kommentarer
Postat av: Ohälsosamt

Skit i "mr" L om han e dum i huve det finns garanterat en bättre kille där ute! Manipulativa och sjukt svartsjuka ska man fan skita i, passar det inte så kan han dra! Tänk på att det är DU som är viktigast i första hand!

2010-06-16 @ 00:30:30
Postat av: anonym

Tycker du ska dumpa honom, det kommer förmodligen bara bli värre och värre ju längre ni är ihop.

Hustrumisshandlare brukar börja genom att försöka ta makten över sin kvinna genom psykisk misshandel och genom att försöka isolera henne från vänner och familj för att det sedan börja slå henne och göra ännu värre saker.

Tyvärr är det bara du som kan sätta stopp för han kommer inte ändra sig (oavsett vad han säger)

Du förtjänar så extremt mycket bättre än han.

2010-06-16 @ 12:21:55
Postat av: Anonym

http://lycksele.tjejjouren.se/kort-om-normaliseringsprocessen-1009



Läsvärt för dig.

2010-06-16 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0