Solsken överallt!

Hallon!


Fantastiskt väder ute! Strålande solsken under hela dagen och jag verkligen älskar det! Tog mig en promenad upp på stan förut. Först förbi Pressbyrån där jag unnade mig en mjukglass och sedan vidare till Mange där jag hämtade två påsar med pantburkar. Haha.. Hej välgörenhet! Fick i alla fall ihop trettiosex kronor som jag kunde köpa ett baket smör för bland annat. Sånt kan ju vara bra att ha hemma liksom. :P
På torsdag ska jag nog få lite pengar i alla fall. Efterlängtade pengar om man säger så!

På hemvägen gick mitt skavsår upp igen och nu har jag svinigt ont och det blöder. Jag vet, jättesynd om mig. Jag känner eran sympati enda hit! ;P
Men allvarligt, det gör faktiskt oooont. ;'(

Hoppas på soligt väder även imorgon för då tänker jag ligga i parken heeela dagen lång. Nu ska jag ta mig en knäckemacka. Dagens lunch. Och middag.
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0